TERMENI ȘI CONDIȚII

 

Bine ai venit pe platforma www.alexandracoman.ro!
Pentru început, te rugăm să citești cu atenție termenii și condițiile de mai jos înainte de a utiliza această platformă și de a efectua orice comandă prin intermediul acesteia.
Fiecare vizită pe platforma www.alexandracoman.ro, precum și fiecare comandă sau achiziție înseamnă că ai citit toți termenii și condițiile noastre de vânzare și că ești de acord ca orice comandă să fie plasată în conformitate cu acești termeni. Dacă termenii și condițiile de mai jos nu se potrivesc principiilor dumneavoastră, puteți alege să nu folosiți această platformă.

Platforma www.alexandracoman.ro (în continuare „Platforma”) este deținută de către Quantic Garden S.R.L., cu sediul social în Strada Zeletin, nr. 16, et. 1, ap. 3, București, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/18126/2022, având CUI 46830126, denumită în continuare „Operatorul”.
Termenul „Utilizator” înseamnă în continuare orice persoană care vizitează sau accesează Platforma, care își creează cont pe Platformă sau care dorește să utilizeze în orice mod sau utilizează efectiv serviciile și/sau produsele puse la dispoziție prin intermediul Platformei.
Operatorul își rezervă dreptul de a modifica în orice moment termenii și condițiile, sens în care va transmite o notificare de informare către utilizatorii titulari de conturi în Platformă privind intervenția unor modificări la versiunea în curs. De asemenea, Operatorul își rezervă dreptul de a modifica sau de a adăuga noi reguli și restricții în ceea ce privește conținutul acestui site, în orice moment, fără o notificare prealabilă. Pentru a lua cunoștință de modificările intervenite, este necesar să accesați periodic secțiunea „Termeni și Condiții” a site-ului.
Prezentul document are rolul de a centraliza condițiile generale de funcționare a Platformei și stabilește normele generale privind modul de accesare al acesteia, precum și informațiile oferite prin intermediul său, inclusiv conținutul, produsele și serviciile puse la dispoziția utilizatorilor, sub orice formă, prin intermediul Platformei.

 

Dreptul consumatorilor de denunțare unilaterală a contractului

Vă rugăm să vă asigurați că ați verificat specificațiile și caracteristicile produsului achiziționat prin intermediul Platformei înainte de a-l cumpăra.
Raporturile comerciale dintre utilizatorul persoană fizică care are calitatea de consumator (persoană fizică care acționează în scopuri care se află în afara activității sale comerciale, industriale, artizanale sau profesionale) și Operator sunt reglementate de Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative (în continuare „OUG 34/2014”). În ceea ce privește raporturile juridice dintre Operator și utilizatorul persoană juridică și, respectiv, persoană fizică care nu îndeplinește calitatea de consumator, prevederile OUG 34/2014 nu sunt aplicabile.
Dreptul de retragere aplicabil clienților, care au calitatea de consumatori, este reglementat în Anexa 1 la prezentele „Termeni și Condiții”.
Vă rugăm să aveți în vedere faptul că serviciile furnizate de Societate se consideră prestate complet la momentul la care utilizatorul are acces la conținutul fiecărui produs digital achiziționat prin intermediul Platformei.
Prin înregistrarea unui cont de utilizator în Platformă, Utilizatorul acceptă în întregime și necondiționat prevederile acestor „Termeni și Condiții” și înțelege să utilizeze Platforma în strictă conformitate cu acestea.
Utilizatorul care are un cont creat în Platformă înțelege și acceptă că utilizarea în continuare a contului său, precum și orice accesare sau vizitare în continuare a Platformei, a oricărei pagini din aceasta și/sau utilizarea produselor și serviciilor disponibile pe Platforma constituie o acceptare în întregime și necondiționată a „Termenilor și Condițiilor” și a oricărei prevederi din acestea. Neacceptarea „Termenilor și Condițiilor” de către Utilizator atrage obligația acestuia de a înceta imediat accesarea Platformei.

 

ASPECTE PRIVIND DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
Operatorul deține drepturile de autor asupra tuturor conținuturilor (texte, materiale video și audio, bază de date etc.) existente pe această Platformă. Utilizarea neautorizată a oricărei secțiuni și/sau materiale din Platformă, fără permisiunea Operatorului, care este titularul drepturilor de autor, constituie o încălcare a legislației în materia drepturilor de autor și va fi pedepsită conform legislației în vigoare.
Toate informațiile folosite pentru descrierea serviciilor disponibile pe site (imagini, prezentări multimedia etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Operatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Utilizatorul nu are dreptul să copieze, distribuie, publice, transfere către terțe părți produsele achiziționate sau obținute fără costuri prin intermediul Platformei.
De asemenea, sunt interzise modificarea și/sau alterarea, utilizarea, expunerea, comercializarea, transferarea prin orice modalitate, precum și includerea oricărui material existent în Platformă în orice formă de conținut utilizând orice suport, îndepărtarea și/sau alterarea însemnelor care marchează dreptul de autor al Operatorului asupra conținutului Platformei, precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului Platformei.
Sunt interzise înregistrările audio și video ale cursurilor, webinariilor, seminariilor, prezentărilor, evenimentelor, workshop-urilor, produselor și materialelor de orice fel. De asemenea, sunt interzise:

  • utilizarea Platformei și a conținutului disponibil în contul de client în alte scopuri decât pentru instruirea personală a Utilizatorului;
  • facilitarea accesului altor persoane la Platformă și la conținutul disponibil în contul de client prin accesarea contului;
  • dezactivarea măsurilor de securitate ce protejează Platforma și contul de client.

Încălcarea acestor interdicții dă dreptul Operatorului să exercite împotriva Utilizatorului toate și oricare dintre acțiunile prevăzute de legislația civilă și penală aplicabilă în materia încălcării drepturilor de proprietate intelectuală.

 

RESTRICȚII PRIVIND UTILIZAREA SERVICIILOR
Accesul Utilizatorilor în Platformă se face prin intermediul contului de client, creat cel târziu la momentul efectuării primei achiziții de produse pe Platformă.
Serviciile Platformei sunt accesibile oricărei persoane care a împlinit vârsta de 18 ani și care a achitat contravaloarea produselor achiziționate. Utilizatorul este singurul responsabil de acuratețea și veridicitatea datelor furnizate Operatorului cu ocazia înregistrării în Platformă.
Înregistrarea presupune furnizarea unor date complete și reale, necesare întocmirii facturii fiscale aferente produsului achiziționat și îndeplinirii celorlalte obligații fiscale ale Operatorului. Furnizarea de date incomplete sau nereale conduce la neacordarea/suspendarea/anularea de către Operator a dreptului de utilizare a Platformei.
Pe toată durata de utilizare a contului de client, Utilizatorul este singurul responsabil pentru activitățile derulate prin intermediul contului său. Este strict interzisă divulgarea datelor contului de client către terți. Utilizarea contului de client de către o terță parte conduce la suspendarea imediată a accesului la contul de utilizator, urmată de închiderea contului, fără nicio despăgubire din partea Operatorului, și suportarea de către Utilizator a consecințelor legale generate de încălcarea drepturilor de autor și a prezentelor „Termeni și Condiții”. Operatorul a implementat o politică de monitorizare a accesului utilizatorilor în Platformă în vederea împiedicării oricăror tentative de fraudă. Accesul fiecărui Utilizator la Platformă este permis prin intermediul a maximum 3 dispozitive diferite.
Cu condiția respectării integrale a prezentelor „Termeni și Condiții”, Operatorul va acorda o licență revocabilă, non-transferabilă și neexclusivă pentru accesarea materialelor incluse în contul de client, precum și pentru imprimarea pe suport hârtie a materialelor de studiu și instrumentelor oferite, doar în scopul instruirii personale și necomerciale.

 

ASPECTE PRIVIND MATERIALELE TRIMISE DE CĂTRE UTILIZATOR (comentarii și alte conținuturi)
Datele personale pe care le trimiți pe Platformă cu scopul de a achiziționa anumite produse vor fi tratate în conformitate cu politica noastră privind protecția datelor cu caracter personal.
Operatorul nu dorește să primească pe acest domeniu, din partea dvs., informații confidențiale ori de altă natură pe care să nu le poată folosi, sens în care vă rugăm să furnizați strict categoriile de date solicitate.

 

CONEXIUNI CU ALTE DOMENII WEB
Conexiunile acestui domeniu cu domenii ale unor terți independenți sunt asigurate exclusiv pentru a vă ușura activitatea. Dacă veți folosi aceste link-uri, veți părăsi domeniul nostru. Operatorul Platformei nu a verificat și nu a controlat toate domeniile acestor terți independenți, ca atare nu este răspunzător de oricare dintre aceste domenii sau de conținutul acestora. Dacă decideți să vă conectați la un domeniu web al unui terț independent legat de domeniul nostru, o faceți pe propria răspundere.

 

BLOG, REȚELE SOCIALE ȘI DATE UTILIZATORI
Operatorul Platformei monitorizează și verifică orice secțiune a domeniului în care utilizatorii publică comentarii, transmit informații ori comunică exclusiv între ei, participând la discuții, pentru a menține un climat adecvat unei platforme de studiu. Operatorul își rezervă dreptul să înlăture mesajele considerate jignitoare, indecente, calomnioase, obscene, agresive ori inacceptabile în orice mod.

 

ACHIZIȚIA DE PRODUSE
Alegerea Produsului
Pentru a avea acces la achiziționarea de produse pe Platformă și pentru a beneficia de toate opțiunile și materialele de studiu disponibile pe Platformă, este necesar să vă înregistrați în calitate de Utilizator, prin crearea unui cont de client. Procesul de înregistrare este foarte simplu și solicită din partea dvs. doar datele personale minime: nume și prenume, număr de telefon, e-mail și adresă (în vederea emiterii facturii pentru produsele achiziționate).
Pentru achizițiile efectuate de persoane juridice, va fi necesar să ne furnizați și datele de identificare ale persoanei juridice către care va fi emisă factura (denumire, sediu, număr de înregistrare în Registrul Comerțului, CIF).
La momentul achiziției primului produs pe site este creat și contul de client. Pierderea accesului la e-mailul cu ajutorul căruia a fost creat contul de client va atrage implicit și pierderea accesului la contul de client.
În secțiunea de sus a fiecărei pagini se află meniul cu toate categoriile de produse. Dând click pe una dintre aceste categorii, se va deschide o pagină cu produsele listate.
După ce ați selectat produsul care vă interesează, puteți obține informații suplimentare despre acesta dând click pe imaginea sau denumirea sa. După vizualizarea produsului disponibil pentru achiziție, veți remarca că în partea dreaptă se află un buton „Add to cart”. Dacă dați click pe acest buton, veți fi informat că produsul ales se află în coșul dvs. Puteți adăuga același produs în coș de mai multe ori.

 

Conținutul Coșului
În orice moment aveți posibilitatea să vizualizați toate produsele adăugate în coș pentru a fi achiziționate. Cu un simplu click pe iconița coșului din partea dreaptă sus a paginii, puteți deschide pagina în care sunt prezentate toate produsele pregătite pentru a fi achiziționate. De asemenea, cu mare ușurință puteți șterge produsele din coș sau să măriți numărul de produse dorite.

 

Cum se comandă produsele din coș
După ce ați finalizat toate cumpărăturile, este necesar doar să dați click pe logo-ul coșului de cumpărături din partea dreaptă sus a oricărei pagini a Platformei și apoi să vă logați (dacă aveți cont de client) pentru finalizarea comenzii sau să completați câmpurile corespunzătoare pentru comanda și crearea contului.
O comandă finalizată cu succes va afișa un scurt mesaj de mulțumire și confirmare a înregistrării comenzii.

 

Modalități de plată:

Plata prin card bancar
• contravaloarea comenzii poate fi plătită cu orice card, în condiții de siguranță deplină, prin intermediul procesatorului de plăți Stripe. Vă recomandăm să verificați înainte la bancă dacă cardul eliberat de aceasta poate face plata prin internet.
• sistemul este securizat la cele mai înalte standarde, inclusiv 3D Secure
• după ce confirmați comanda, veți fi îndrumat pe pagina procesatorului Stripe, unde veți introduce datele de pe card și veți putea efectua tranzacția. Dacă tranzacția s-a efectuat, veți fi redirecționat pe site-ul nostru unde veți primi un mesaj că plata a fost realizată cu succes. În cazul în care tranzacția nu a fost finalizată, veți fi redirecționat pe site-ul nostru cu informația că plata nu a fost efectuată și veți putea repeta operațiunea de plată sau alege o altă modalitate de plată.

Odată cu introducerea datelor de pe cardul de plată, informațiile confidențiale se transmit prin intermediul rețelei de internet într-o formă criptată, folosind cele mai moderne tehnologii existente în prezent de criptare a datelor. Siguranța datelor cu prilejul achiziției produselor de pe site-ul nostru este garantată de procesatorul de carduri de plată, astfel încât întregul proces de plată se desfășoară pe paginile acestuia.
Din rațiuni de securitate, în niciun moment datele privind cardul de plată nu sunt accesibile sistemului nostru; toate operațiunile fiind procesate pe serverele procesatorului de plăți.
În cazul plăților online, Operatorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzând, dar nelimitându-se la, comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Utilizatorul.

 

Finalizarea comenzii
După finalizarea comenzii și plății, veți primi un e-mail care confirmă transmiterea comenzii și plasarea ei în sistemul nostru. Pe adresa de e-mail menționată cu prilejul înregistrării, respectiv furnizată cu ocazia comenzii, veți primi confirmarea privind plasarea comenzii tale.

 

Date de contact
Pentru orice întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail: contact@alexandracoman.ro.

 

Date despre plasarea comenzilor
După plasarea comenzii și achitarea acesteia, produsul achiziționat va fi disponibil exclusiv electronic, în contul de client. Tot în contul de client se va regăsi și factura aferentă produsului comandat. Utilizatorul are acces la produs imediat după înregistrarea plății. În anumite situații, ca urmare a unei conexiuni mai slabe la internet a Utilizatorului, este necesar un timp de așteptare până la momentul în care produsul comandat va fi disponibil în contul de client al Utilizatorului.
Accesul la produsul achiziționat este asigurat pentru întreaga durată de existență a platformei, iar accesul la factura aferentă este asigurat pentru durata stabilită în cadrul politicii de retenție a Operatorului.

 

Durata/închiderea contului
Odată creat, contul rămâne valabil pe o perioadă nedeterminată sau până când Utilizatorul decide să-l închidă sau, după caz, până la data la care Operatorul, cu notificare prealabilă transmisă prin e-mail, încetează furnizarea acestui serviciu.

 

Comunicări de marketing
În momentul în care Utilizatorul își creează un cont de client, are posibilitatea să opteze pentru primirea de comunicări de marketing din partea Operatorului, prin bifarea căsuței special create pentru colectarea consimțământului specific.
De asemenea, Utilizatorii au posibilitatea de a-și exprima acordul cu privire la primirea de newslettere pregătite de Operator în mod periodic. Opțiunea cu privire la acordul emis de către Client poate fi modificată în orice moment, prin contactarea Operatorului la adresa contact@alexandracoman.ro sau folosind legătura special destinată din cadrul oricărui newsletter.

 

Informații privind exercitarea dreptului de retragere
Utilizatorul care are calitatea de consumator are dreptul de a se retrage din acest contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile, cu excepția situațiilor prevăzute mai jos. Perioada de retragere expiră după 14 zile, începând de la data la care a fost primit accesul la conținutul de pe Platformă.

 

Dreptul de retragere nu este aplicabil, printre altele, în oricare dintre următoarele situații:

1.  în cazul contractului de prestări servicii, după prestarea integrală a serviciilor și, în cazul în care contractul dă naștere unei obligații de plată pentru consumator, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul de retragere după executarea integrală a contractului de către profesionist;

2.  în cazul contractului de furnizare de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă executarea a început și, în cazul în care contractul dă naștere unei obligații de plată pentru consumator, în condițiile în care: 

      • consumatorul și-a dat acordul prealabil expres pentru începerea executării în cursul perioadei de retragere;
      • consumatorul a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul de retragere în consecință;

3. în cazul serviciilor privind activitățile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică.

 

Vă rugăm să aveți în vedere că odată cu începerea executării contractului dintre dumneavoastră și Societate, și anume odată cu activarea contului dumneavoastră de utilizator în vederea accesării Platformei, veți pierde dreptul de retragere.

 

Exercitarea dreptului de retragere
În situația în care prevederile de mai sus nu sunt aplicabile și decideți exercitarea dreptului de retragere, trebuie să ne informați cu privire la decizia dvs. de a vă retrage din contract prin e-mail, la adresa: contact@alexandracoman.ro.
Pentru exercitarea dreptului de retragere, puteți folosi modelul de retragere alăturat, fără ca folosirea lui să fie obligatorie.

 

Consecințele retragerii
Dacă vă exercitați dreptul de retragere în conformitate cu dispozițiile legale, vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastră, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială.